Το 2ο Δημοτικό Σχολείο στηρίζει την actionaid
Μια γιορτή αγάπης και εθελοντισμού στήθηκε την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου στην αυλή του 2ου Δημοτικού Σχολείου. Οι μαθητές κατέθεσαν την ετήσια συνδρομή τους στο πρόγραμμα αναδοχής της action aid, που από το 2014 έχει αναλάβει το σχολείο μας και ταυτόχρονα πήραν μέρος σε σκυταλοδρομία των δικαιωμάτων του παιδιού. Ζωγράφισαν τα δικαιώματα, τα ανακάλυψαν σε κρυπτόλεξο και […]
Διαβάστε περισσότερα...