Την παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018 κόπηκε στο σχολείο η Βασιλόπιτα για το νέο έτος. Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου πρόσφερε την Βασιλόπιτα για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου και στους τυχερούς που έπεσε το φλουρί δώρο ένα βιβλίο. Ο Διευθυντής του σχολείου κ. Κουράκος Γεώργιος έκοψε την πίτα για […]