ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΚΦΕ ΞΑΝΘΗΣ
Στις 19-5-2022 , ημέρα Πέμπτη το Γ2 με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Ζαϊμη Ζήση και Κόντα Αλεξάνδρας επισκέφτηκε το ΕΚΦΕ (Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών) Ξάνθης και παρακολούθησε το διαδραστικό πρόγραμμα: «Παραμύθ(ο)ι απ[ο τη ματιά ενός επιστήμονα». Διαμέσου της Ελληνικής Μυθολογίας και των ηρώων της έγινε διασύνδεση με τις Φυσικές Επιστήμες. Οι μαθητές πήραν […]
Διαβάστε περισσότερα...