Clean and Green
Με τους μαθητές της Στ’ τάξης και της Β’ τάξης μιλήσαμε για την ανάγκη να διατηρούμε το σχολείο μας όμορφο και καθαρό. Φυτέψαμε λουλούδια, φράουλες και μυρωδικά τα οποία φροντίζουμε καθημερινά και παρακολουθούμε την ανάπτυξή τους. Μαζεύουμε τα σκουπίδια μας από την αίθουσά μας αλλά και από τον αυλή του σχολείου μας. Το σύνθημά μας […]
Διαβάστε περισσότερα...