Αλληλογραφία όπως παλιά.
Η Γ2 τάξη αναβίωσε τον τρόπο αλληλογραφίας του παλιού καιρού. Οι μαθητές αφού έγραψαν τα γράμματα τους στους φίλους τους στο πλαίσιο του προγράμματος της αλληλογραφίας σφράγισαν τις επιστολές τους όπως τις σφράγιζαν παλιά οι δόγηδες, οι πειρατές και οι διανοούμενοι που αλληλογραφούσαν μεταξύ τους. . . Η διαδικασία περιελάμβανε την ενεργοποίηση μιας κηροθερμικής συσκευής […]
Διαβάστε περισσότερα...